TARIKH
|
:
|
31 Ogos
2018
|
HARI
|
Jumaat
|
MASA
|
:
|
9.30 pagi
|
hingga
|
10.30 pagi
|
TINGKATAN
|
:
|
2 Hidayah
|
MINGGU
|
23
|
MATA
PELAJARAN
|
:
|
Sejarah
|
KEHADIRAN
|
25/25
|
TEMA
|
:
|
RUJUK DSKP
|
||
TAJUK
|
:
|
RUJUK DSKP
|
||
STANDARD
KANDUNGAN
|
:
|
RUJUK DSKP
|
||
STANDARD
PEMBELAJARAN
|
:
|
Murid
boleh :
|
||
|
RUJUK DSKP
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
OBJEKTIF
PELAJARAN
|
:
|
Pada
akhir PdPc pelajar akan dapat :
|
||
|
BERDASARKAN SP
JIKA ADA 1 SP, 1 ELEMEN K, MAKA
SEKURANG-KURANGNYA ADA 2 OBJEKTIF.
CONTOH OBJEKTIF UNTUK EMELEN K :
Menyatakan 3 kepentingan …………
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
AKTIVITI
|
:
|
BERDASARKAN OBJEKTIF
ADA 2 OBJEKTIF, ADA 2 AKTIVITI, BEGITU
SETERUSNYA.
AKTIVITI UNTUK ELEMEN K JUGA
|
||
KPS
|
:
|
RUJUK DSKP
|
||
NILAI
MURNI
|
:
|
|
||
KBAT
|
:
|
RUJUK DSKP
|
||
EMK
|
:
|
RUJUK DSKP
|
||
PAK-21
|
:
|
|
||
i-Think
|
:
|
|
||
BBB
|
:
|
|
||
PENILAIAN
|
:
|
|
||
PBD
|
:
|
RUJUK DSKP
|
||
REFLEKSI
|
:
|
|
||
CATATAN
|
:
|
Saturday, 1 September 2018
RPH KSSM Sejarah
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
rangka F - mengawal tingkah laku H - jenayah C - bunuh, rompak I - keamanan Undang-undang penting dalam kehidupan masyarakat kerana d...
-
Cadangan Jawapan KBAT 1. Apakah ciri-ciri masyarakat yang tidak bertamadun di dunia moden hari ini? ...
-
1. Berdasarkan pengetahuan anda, mengapakah tamadun Yunani mengalami pelbagai bentuk pemerintahan dan pentadbiran? Tamadun Yunani mengalam...
No comments:
Post a Comment